//Yaya Town

Hidayah Hamzah!
Yaya Here!


FIND ME
FACEBOOKTWITTER

Assalmualaikum, welcome to my simple blog. Harap korang enjoy. Allah, in my heart. Ilove my Friend very much :')

Status : Aku bersaksi tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah dan Muhammad itu pesuruh Allah

Home About Linkies


Tagboard
Jom Borak!


Hello
Jangan lupa letak linkk tau sayangg
Ni cbox baru, jum borakk



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: Yayok

Bergaduh.
Ehemmm, hai haii. Lama siaaaa aku tak update entry ni. Biasa laaa tahun ni Spm, apa aku boleh buat Hmm online pon jarang. Then Full time belajar, tapi tak penuh sangat. Ekceli tahun ni baru aku study hard siket *siket jelaa* Hahahha Ehmmm tak sabar gilaaa nak lepas spm aku nak bebas dari sekolah Hahaha 
Okayy berbalik semua kepada tajuk yang di beri *ceehhh. Hahaha Bergaduh? Hahahhaha Yahhh aku tengah bergaduh dengan siz. KahKah lama kot aku gaduh dengan diaaa, aku dah mintak maaf okayy. Dia yang tanak terima, aku terima jelaaaa. Macam dia sorang je kawan aku dalam dunia nii kaann, so aku malas nak terhegeh-hegeh sangat ekceli :face45: Hahaha Hmmm cerita dia ginii, 5 haribulan rasa, hari selasa aku gaduh dengan dia, Hmm konon nyaaa aku nak jadi matang, lepas tu aku sokmo nak marah orangg bagai. Aku sendiri perasan yang aku dah berubah, aku jadi seorang yang suka marah then aku sokmo marah siz Hahaha Hmmm aku mana tahu kenapa tetiba asyik nak marah dia, okayy pagi selasa lepak lepak dekat pondok lepastu naik tangga nak masuk class aku marah siz, lepastu sia lawan aku, aku tolok ahh siz, pada mula nyaa hanya bergurauu tadek niat pon nak buat benda ni serious. Tetiba siz tarik tudung aku, aku bengang ahh then aku tarik balik tudung dia, nasib baik kejadian tu bukan tempat yang umum Kahkah, dia tarik balik tudung aku lepastu aku stop then tak balas, buku-2 semua ter jatuh then aku kemas kemas ahh, Hahhaa masa tu aku mental sangat, dalam beg aku ada tuperware aku bawak nasik gorengg, aku libas ahh beg aku tu dekat muka dia, lepas tu aku naik classs then aku tatahu ahh apa jadi dekat dia lepastu. Tak lama kemuadian dia masuk class dgan muka merah sebab menangis Hahahhaa aku dok nangis pon, sebab aku rasa geram sangat, mybe sebab geram aku dekat dia selama ni becampur aduk dan terbalas tu sebab aku pukul dia tu KahKah lepastu dia pandang aku tak puas hati tangan dia dok gengamm Hahaha dia ingat aku takut? :face17: Hahaha lepas pada tu kiteorang tak pernah bertegur, aku pon tatahu kenapa aku ego sangat. Masa nak balik tu ada orang cakap dekat aku kepala siz lebam. Aku sebesalah sebenarnyaaa, tapi ego menghantui aku :face30: aku tak boleh nak buat pape ekpung. Lama lama, aku fiker. Ni salah aku, yes salah aku. Aku tetiba nak emo then pukol siz, selama ni aku tak pernah buat macam tu dekat siz Hmmm Tapi aku dah mintak maaf dia tak cara jee. Aku bereh je dia tanak kawan dgan aku pon sebab aku ada ramai kawan lagi tapi Tulaaaa aku dah kawan dengan dia 4tahun, takkan nak bermusuh atas sebab yang tak munasabah ni? Adoiii Aku pon tatahu ahh nak buat guane. Biar jeee laaaaa, aku dgan kehidupan aku, dia dengan kehidupan dia. Mybe dia lagi bahagiaa, aku tanak kacau hidup dia dah, dia dah benci aku. Apa aku boleh buat? Hmmm salah aku jugak pergi lepuk kepala dia, sakit kot, sorry siz :face71: sumpah sampai sekarang tak bertegur bilaa tahu nak baik semuall. Actually mybe ada hikmah aku gaduh dgan dia buat masa terdekat ni. Aku percaya kepada hikmah yang allah bagi. Dah laaa tu jeee cerita dia, aku harap tu kali terakhir aku buat dekat kawan aku macam tu :face54: Hahaha Okayy laaaa, malas nak cerita banyak. Hihihi Baiiiii assalamualaikum :face15:

Tumblr_mjmgns0zgz1s3312ho1_500_large